اقسام المدونة

أرشيف المدونة

لتصفح افضل

من أنا

صورتي
Mostafa el7awi
Egypt, Elmans0ra, Egypt
Mostafa el7awi
عرض الملف الشخصي الكامل الخاص بي
يتم التشغيل بواسطة Blogger.
سلام عليكوووووو جميعا
بصو بقا يارجاله بمعنى واضح وصريح
انـــــــــــــــآ زهقـــت وبيوضى دلدلت من اصحآب الكوبى       
انـآ بكتب فى المدونه وبتعب فى المواضيع وفى الاخر اروح اى منتدى الاقى المواضيع منقوله ومتشال من عليها الحقوق
لا واللى يعصب اكتر اللى بينقل الموضوع يروح فى اخر الموضوع ويقول رجاء عند النقل زكر المصدر ويحط اسمو فى الموضوع
يآآآآآآرجآآلــه عيب كداااا دى مش اصول


مثلا دا اصغر مثال واحد بئف معرفش جاى منين هنـآ


حاجه تقرف وتزهق ..اللى بينقل ويزور دا مش بيكسف على دموو مثلا دا اذا كان عندو دم
فيها ايه لما انقل مووضوع واكتب فى الاخر الموضوع منقول من فلان وازكر حقوق الكاتب..هل هوا عيب؟ هل حد هيقولى انت ناقل ليه...هل هيخس عليا حاجه


لاكن نقول ايه عااااااالم بهايم تجيب ورا ههههههههههه
حطيت اسمى على صور المواضيع
والله عملو تعديل على الصور وشالو الاسم  وحطو اسمهم لما خلونى شديت فى شعرى
طيب ايه اخرتهااااااا يارجااله
هل مثلا اذا انت كتبت موضوع من تفكيرك هتتعب ؟ هل انت ناقص ايد؟ هل انت ناقص رجل؟ هل انت ناقص عقل؟
انا محتاج حد يناقشنى ويرد عليا فى الموضوع مش عايز كل واحد يقرى الموضوع ويمشى
انا بتابع احصائيات المدونه بلاقى الزوار والقارئين عدد شعر راسى طيب فين  رئيكم  فى الكلام
طيب لو انا غلطان حد يقولى انت غلطان يادرررش وابن ستين تيــت هههههههههه
وبصراحه مش انا لوحدى اللى بعانى من موضوع النقل وسرقه الحقوق فى ناس كتير محترفين من زوار المدونه هنا بيعانو ايضا
وهم اللى طلعو فى دماغى فكره انى اكتب الموضوع
بصراحه انا جالى صدااااع منهم  
الله يرحمه عم سعد زغلول كان صادق لما قـــآأأأل

مفيش فآيده

سلاااام يارداله

13 التعليقات:

Pr0-D3v1l يقول...

احلى كلمه فى الموضوع

(جبتونا ورا ) ههههههههههههههههههههههههه

والله جامده

غير معرف يقول...

بص فى طريقه حلوه بالفوتوشوب هتحط اسمك على الصور كانه ختم لو حاول يشيل اسمك فى الحاله دى هايبوظ الصوره

Mostafa el7awi يقول...

أزال المؤلف هذا التعليق.

Mostafa el7awi يقول...

Pr0-D3v1l اه والله فعلا يا ادهم انا زهقت


بالنسبه لرد غير معرف يقول...

انا ضعيف فى الفتوشوب بصراحه بستخدم برامج تانيه بس هجرب اتعملو فى اقرب وقت ..ياريت بعد كدا تشاركنا بآسمك عشان اكون عارف بس بكلم مين ياجميل
نورتو المدونه

RaYm0n يقول...

هو ذا لى خلاني اوقف الكتابة او نشر اي فكرة :)

إنتشرو الحشرات فى النت لزم يصير شوية الحفاض على الأفكار فى البنك او ووضع حراس لحراسة البنك من اللصوص :)

غير معرف يقول...

الواحد يفكر فكره كذا حلوة وييشرحها ويتعب وينشرها في مدونته !
ويجي واحد يسوي لها نسخ كذا ؟
لكن تخطي هذي المشكله با الأتي مجرد قتراح !
1- اول ما تكتب الموضوع تنشره في جميع منتديات الهكر بعضويتك !
2- فيه أكواد تمنه النسخ في الصفحه " و اضن الي راح ينسخ بيصعب عليه الأمر وممكن يكنسل .,وخلي الصفحات مشفره عشان ما يتخطى الكود ويقراها من الالمصدر .,
3- زي ماقال اخونا فوق بنسبه للصوره با الفتشوب .,
هذي بعض الحلول البسيطه ونشوف راي العالم ونتوصل لحلول اخطر من كذا وشكرا
Net Man

MoSHaX يقول...

مساء الخير يا برنسيس ههههههههههههههه
انت جبت المفيد وفعلن الناس مبقاش عنده غير كوبي بسط

غير معرف يقول...

اه انا معنديش ايد اعمل اهي ؟؟
عاوز اسرق مواضيعك :))
شايفك ياض =))

غير معرف يقول...

خدوا بالكم يا جماعة علشان الزر بتع Ctrl+C هيتشال في الكيبوردات الجديدة :))))

غير معرف يقول...

فعلا مفيش فايده يا ابو عمار

غير معرف يقول...

وعليكم السلام ورحمة الله

كيف الحال اخي العزيز .. لاحظت وجود مدونتك في احد المواقع العربية

فحبيت اطلع عليها من مبدا الفضول دشيت فحصلت هذا الموضوع

وعندي عدة اسئلة بارك الله فيك محتاجه اجابة منك :D

السؤال الاول هو :

ممكن تعطيني روابــط مواضيعك المنقولــة .!! لاجل الاطلاع ولاجل هل فعلن

انت صاحب الحقوق

السؤال الثاني انت لما تكتب موضوع هل تريد من هذا الموضوع الشهرة

ام عمل خيري لافادة اخوتك العرب !!

السؤال الثالث :

ماهو مدى فهمك لمسالة الاثراء في الساحات العربية ؟


السؤال الرابع :

هل فعلا ماتم سرقته منك انت من كتبه من العدم !!؟ ام وجدته وعدلت عليه !

السؤال الخامس :

هل الشغلة برمتها محتاجه منك فك موضوع كامل يتكلم عن سرقة الحقوق ؟


بالاخير انا اخذت لفة ترفيهية لمدونتك ووجدت ان جميــــــــــــــــــع

المواضيع المطروحة هنا باكملها سبق وطرحت من عام 99 اي عام 1999

فأيــن الحقوق التي تتكلم عنها .. !

بالنسبة لي عندما افتح مدونة فانا ارجوا من الله بها الاجر لاثراء الساحة العربية سواء بالجديد او بصياغة موضوع وتطويره مع رفض فكرة

الحقوووووووووووووووووق , مع العلم انني من النوع الذي يكره مسالة

حقووووووقي احفظوا حقوقي ياعالم حرام عليكم باموت حقوقي < تحس بنوع من سخرية الحقوق خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ وليس اخوتك


بالاخير وفقك الله لما تحب وترضى واتمنى ان تجيب على اسئلتي وشكرا

Big Bang Theroy < it allway's better when sleeping

lolz

غير معرف يقول...

يبدو انني احرجتك :D

اعتقد الى هنا اثبت وجهة نظري , لكن في حال اردت الرد علي حاول بقدر الامكان عدم اقتباس ردي الاخير فليــكن الرد الذي قبله :D

غير معرف يقول...

سلام عليكم ورحمه الله

اولا اسف على تآخير الرد جدا ودا بسبب انقطاعى عن النت وسبب ظروف شغلى والله المستعان

ثانيا ياريت كنت تشرفت بآسم حضرتك عشان اكون عارف مين اللى بيناقشنى من باب العلم

بالنسبه للاسئله بتاعتك حضرتك اولا انا مش بتكلم عن نفسى انا بتكلم بشكل عام وعن كل الناس اللى ينسرق منها المواضيع

فى شرع مين يا فندم ان انت تضل يومين تكتب موضوع وف الاخر ينسرق ويتنشر فى المنتديات بآسم شخص اخر ؟؟؟ هل حضرتك عندك اجابه

ثانى شئ بالنسبه انك بتقول مش شايف مواضبيع حصريه وكدا

يافندم احب اللفت انتباه حضرتك ان انا من اول الناس فى العرب اللى اتكلم فى المدونه بتاعتى عن البوت نت وعن طريقة التعامل وياه
ادخل اى منتدى عربى وقول حد يفهم شئ فى البوت نت وشوف الرد بيكون ايه وتعالى خبرنى

اذن هنا اثبت وجهه نظرى ان دا جهد شخصى وحصرى عشان اثبت نجاح مدونتى

بالنسبه للرد هنا

...............

بالاخير انا اخذت لفة ترفيهية لمدونتك ووجدت ان جميــــــــــــــــــع

المواضيع المطروحة هنا باكملها سبق وطرحت من عام 99 اي عام 1999


ياغالى مين سنه 2000 حتى كان يعرف يعنى ايه دوس اتاك؟

الظاهر ان حضرتك مش شوفت المدونه كويس

حقووووووقي احفظوا حقوقي ياعالم حرام عليكم باموت حقوقي < تحس بنوع من سخرية الحقوق خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ وليس اخوتك

ياغالى انا مش قولت حقوقى او مش حقوقى انا قولت لحضرتك راجع الموضوع كويس قبل الرد

لانى فى اول الموضوع لاحظ السطر هنا فى الموضوع........
............
وبصراحه مش انا لوحدى اللى بعانى من موضوع النقل وسرقه الحقوق فى ناس كتير محترفين من زوار المدونه هنا بيعانو ايضا
.................

يعنى بتكلم بصفه عامه

عموما عشان افهم ليك وجهه نظرى محتاجه وقت وشرح كتير بس للاسف انا ردى وصل متاخر لانى بعيد عن النت وعن الجهاز حتى

عموما شرفت ونورت واعجبنى انتقاضك لموضوعى وان شاء الله تكون وصلتك اجابتى ومرحب بيك فى اى وقت

ابو عمآر
mr.5raB

اخى الكريم احترامك للغير يفرد عليهم احترامك
*=== (( ما يلفظ من قول إلا لديه رقيب عتيد )) ===*

الخلاصة

القائمة البريدية

اضف بريدك ليصلك الجديد:

Delivered by mr.5rab