اقسام المدونة

أرشيف المدونة

لتصفح افضل

من أنا

صورتي
Mostafa el7awi
Egypt, Elmans0ra, Egypt
Mostafa el7awi
عرض الملف الشخصي الكامل الخاص بي
يتم التشغيل بواسطة Blogger.
ـآلسلام ع ـليكم ورحمـه اللـه
التدوينه دى منطلقه من صميم قلبى الى اغلى انسانه فى الوجود
امى !!


اليوم اللى كل شاب فيكم يستنآه وينتظره عشان يقول لامه كلمه حلوه ويجيب ليها هديه احلى
كم انا مآحب اليوم ده انه يجى عليا...



يوم يتعبنى نفسيآ وعصبيآ وجسديآ وكل حاجه
النهآرده انا ببقى عامل زى الطفل اللى مش لاقى حد يآخد ايده
كل سنه بيجى عليا فيها اليوم ده بتسود حته فى قلبى ومش بيكون قدامى غير البكى هوا اللى بيهون عليا فراق الغاليه اللى مش بتتعوض
بصراحه بتصعب عليا نفسى لما  يجى عليا عيد الام وانا لوحدى
اروح على صورة امى واقولها كل سنه وانتى طيبه ...وبعدها مقدرش اوصفلكم بتكون حالتى شكلها ايه ربنآ ما يوريكم يوم زى ده
النهارده فى عيد الام انا عايز اقول لكل واحد قال لولدته كلمه تزعلها او حاجه زعلتها

روح بوس ايد امك واعرف ان انتا فى نعمه واترمى فى حضنها وقولها سمحينى ياما على كل حاجه عملتها زعلتك فى يوم من الايام
وخليك فاكر المثل ده
يظل الرجل طفلا حتى اذا ماتت امه ...فشاب فجآه
وكل واحد هيجى عليه يوم من الايام ويعرف معنى المثل
ومعلش يا شباب استحملونى لانى لما احب اتكلم مش بعرف احكى لحد
بصراحه شوفت ان انسب مكان اقول فيه اللى فى قلبى ..هوا مدونتى الصغيره لانى عارف ان الشباب اللى بتدخل مدونتى بيحبونى واصدقاء مخلصين
وياريت تعزرونى لان الفراق صعب جدا


انا عايز كل واحد يدخل الموضوع ده يكتب كلمه حلوه يقولها لولدته عشان عيد الام
وانا اول واحد هبدء فيكم وهقول
ربنآ يرحمك يامه ويجعل متواكى الجنه....فى جنه ربنآ بآذن الله
انتو السابقون ونحن اللاحقون...كان نفسى يبقى يومى قبل يومك
ادامك الله تاجا على راسى .تعجز كلماتى عن وصفك فلا ادرى ماا اقول غيرسمحينى ان كنت زعلتك فى يوم من الايام
يارب صبرنى

يا حبيبي قلبي مات
و البعد سبّب جنوني
شو قيمة هالحياة
وانت غايب عن عيوني
أنا قلبي ب حضورو
صاير متل الغياب
نسّيتو شعورو
دوّبتو من العذاب
من يوم هواك
عنّي غاب
صارت الدّنيي سواد
يا هلاك
يا عذاب
قلبي لو طال البعاد
باقي في عندي أمل
إنّو قلبي ما انقتل
يا حبيبي ... يا حياتي ... بدّي ياك


كل وـآحد يشوف تدونتى لازم يقول كلمـه حلوه فى حق امـه
سمحونى انا مش قصدى انكد عليكم
فى امان الـلـه

2 التعليقات:

merna يقول...

الله يصبرك ويجعل متوها الجنه

Blog27999 يقول...

Water Hack Burns 2lb of Fat OVERNIGHT

Well over 160 thousand women and men are trying a simple and secret "water hack" to burn 1-2 lbs each night as they sleep.

It is scientific and it works with everybody.

This is how you can do it yourself:

1) Take a drinking glass and fill it with water half full

2) And then learn this strange HACK

and be 1-2 lbs lighter the next day!

اخى الكريم احترامك للغير يفرد عليهم احترامك
*=== (( ما يلفظ من قول إلا لديه رقيب عتيد )) ===*

الخلاصة

القائمة البريدية

اضف بريدك ليصلك الجديد:

Delivered by mr.5rab